A Deloitte 24 országban és 177 nagyvállalat megkérdezésével, harmadik alkalommal elvégzett felmérése szerint részvényalapú juttatásokkal növelhető a munkavállalók motiváltsága és a vállalat iránti elkötelezettsége, valamint csökkenthető a munkaerő elvándorlásának mértéke.
A Kőröstej a Hajdú grill sajtokkal új kategóriát teremtett a hazai sajtfogyasztásban. 2015-ben és az idei első negyedévben is kiugróan teljesített a különlegesség a magyar piacon.
Újabb eredményt hoztak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) tejpiaci ellenőrzései. A NÉBIH laboratóriumaiban 48 UHT tej tételt vizsgáltak meg mintegy 200 paraméterre.
A háztartásipapíráru-piacon az elmúlt évben minden főbb kategória (toalettpapírok, papír zsebkendők, háztartási törlőkendők) növekedett értékben 2014-hez képest a GfK háztartások napi fogyasztásicikk-vásárlásait monitorozó ConsumerPanel adatai szerint.