A tíz legnagyobb Magyarországon működő e-kereskedő online értékesítésből származó árbevétele 2015-ben elérte a 92 milliárd forintot az előző évi 50 milliárd forintos forgalom után – derül ki GKI Digital csütörtökön közzétett összesítéséből, amely a magyar tulajdonban lévő, vagy Magyarországon hivatalos képviselettel, leányvállalattal rendelkező cégeket vette figyelembe.
2013-as bevezetés óta töretlen sikernek örvendő SIÓ klasszikus vegyes gyümölcsös range eredményei alapján új SIÓ almárkát vezetünk be az 1 literes kartonos szegmensbe.
„A számomra legfontosabb élelmiszerüzletben mindig, gyakran vagy olykor tudják, hogy milyen termékeket kedvelek, és milyen igényeim vannak a vásárlással kapcsolatban” – mondják tíz magyar fogyasztó közül hatan. További négy szerint viszont csak ritkán vagy soha.
Az üveghulladékok áruházi gyűjtésének népszerűsítéséért indít kampányt az Országos Környezetvédelmi és Természetvédelmi Főfelügyelőség (OKTF) azért, hogy bekerüljön a köztudatba az üveghulladék szelektív gyűjtésének fontossága és lehetősége.