A Black Friday már tavaly bevette Magyarországot, idén pedig tovább nő a tét: 2017-ben több, mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban.
A 22-es csapdájában szenvednek a magyar tejtermelők: a hazai termékek felvásárlási ára alacsony, ezért a gazdálkodóknak nincs pénzük a megfelelő takarmányozásra, ami lenyomja a minőséget ez persze az árakat. Karácsonyra eltűnhet a vaj a boltokból.
A fogyasztói árak emelésével, a beszállítói tarifák letörésével, a beruházások elhalasztásával, üzletbezárásokkal, gyengébb színvonalú kiszolgálással reagálnának a ...
Az élelmiszertermelés komoly kihívás előtt áll, mivel a következő évtizedekben az élelmiszer iránti kereslet 70%-kal is nőhet, miközben jelentős étrendváltozás történik.
Az online vásárlás gyökeresen forgatja fel a hagyományos kereskedelmet: az USA-ban ez már tisztán látszik a számos ruhanagyker és – lánc csődeljárásaiban.